Inloggen of account aanmaken

Home » Communicatieprofessionals » Inloggen of account aanmaken

Account aanmaken en inloggen

Je kunt bij ons een eigen account aanmaken. Zo blijven je gegevens ook voor jou inzichtelijk. Aanvullingen en wijzigingen doorgeven of een recenter CV uploaden gaat heel eenvoudig.

Houd je gegevens up-to-date

Het is van belang om je gegevens in ons bestand up to date te houden. Zo kunnen we namelijk altijd actuele informatie koppelen aan een eventuele opdracht. Dus als bijvoorbeeld je beschikbaarheid is veranderd of je hebt nieuwe werkervaring opgedaan in de overheidscommunicatie, actualiseer dan je eigen account.

Reageren op een vacature? Stuur een gerichte update van je CV!

Als je reageert op een specifieke openstaande vacature en je hebt al een account aangemaakt, dan volstaat het om het reactieformulier voor de betreffende vacature in te vullen. Op die manier kun je je motivatie verwoorden en je meest recente CV uploaden. Het liefst een CV dat al zoveel mogelijk relevante ervaringen beschrijft voor de specifieke vacature.

Neem contact met ons op

Copyright 2018 Bureau voor Overheidscommunicatie