Inloggen of account aanmaken

Home » Communicatieprofessionals » Inloggen of account aanmaken

Account aanmaken en inloggen

Je kunt bij ons een eigen account aanmaken. Zo blijven je gegevens ook voor jou inzichtelijk en kan je eenvoudig aanvullingen en wijzigingen doorgeven.

Houd je gegevens actueel

Het is van belang om je gegevens in ons bestand up-to-date te houden. Zo kunnen we namelijk altijd actuele informatie koppelen aan een eventuele opdracht. Dus is je beschikbaarheid veranderd of heb je nieuwe werkervaring opgedaan (bij een overheid)? Actualiseer dan je eigen account.

Reageren op een vacature? Stuur een gerichte update van je CV!

Wil je reageren op een openstaande vacature en je hebt al een account aangemaakt, dan hoef je alleen het reactieformulier voor de betreffende vacature in te vullen. Op die manier kun je je motivatie verwoorden en je meest recente CV uploaden. Het liefst een CV dat al zoveel mogelijk relevante ervaringen beschrijft voor de specifieke vacature.

Inloggen

Om in te loggen heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Je gebruikersnaam heb je bij het aanmaken van een account opgegeven. Ben je deze vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. In de mail die je vervolgens ontvangt, staat je gebruikersnaam.

Neem contact met ons op

Copyright 2020 Bureau voor Overheidscommunicatie