Ons team

Home » Over ons bureau » Ons team

Deskundig, betrokken en altijd aanspreekbaar

Wij hebben een klein maar hardwerkend team van betrokken en deskundige medewerkers. Zowel ons management als al onze consultants en recruiters zijn afkomstig uit het communicatievak.  Ze weten waar ze het over hebben en zijn daardoor de beste gesprekspartner voor kandidaten en opdrachtgevers.

 

Nico Postma​

Directeur/senior communicatieadviseur

Kenmerkend voor mij:
Generalist: Affiniteit met en ervaring in de publieke sector, het bedrijfsleven en het onderwijs;
Teamspeler: Samenwerken aan een optimaal resultaat; kan coach, aanvoerder of medespeler zijn;
Betrouwbaar: Afspraak is afspraak; gevoel voor complexe politieke en bestuurlijke processen en verhoudingen; indien nodig: horen, zien en zwijgen.

Ik ben zeer geïnteresseerd en ervaren in het inrichten van interactieve beleidsprocessen. Niet klakkeloos en standaard, maar goed doordacht, afgewogen en op maat. Het mooie van mijn werk is de afwisseling. Enerzijds de dagelijkse leiding van ons bruisende en inspirerende bureau, anderzijds communicatieadvies in boeiende, complexe projecten. Zeer regelmatig word ik ingezet als dagvoorzitter, begeleider van klankbordgroepen of voorzitter van bewonersbijeenkomsten: altijd weer een feest!

Janine van Osnabrugge

Officemanager

Mijn kernkwaliteiten zijn:
Daadkracht: Ik voeg graag de daad bij het woord;

Resultaatgericht: over uitdagingen praten is het begin, vervolgens zoek ik naar een praktische oplossing;
Communicatief: een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Al ruim tien jaar werk ik met veel plezier en voldoening als officemanager voor Bureau voor Overheidscommunicatie. Ik vind het belangrijk om het administratieve reilen en zeilen binnen het bureau soepel te laten verlopen. Ik houd mij dan ook voornamelijk bezig met diverse administratieve taken. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor de boekhouding, de facturatie en de salarisadministratie.  Ik vind het een uitdaging om mijn steentje bij te dragen aan de organisatie. Hierbij staan aandacht voor de persoon, voor de opdrachtgever en een prettige en professionele werksfeer hoog in het vaandel.

Dorien Rebergen

Senior communicatieconsultant

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in overheidscommunicatie; als adviseur, procesbegeleider, (eind)redacteur off- en online, trainer en projectleider. Zowel gedetacheerd voor kortere en langere periodes, als in vaste dienst. Ik (her)ken dus zowel het perspectief van de tijdelijke communicatieprofessional als dat van de opdrachtgever. Door open en zonder waardeoordeel mensen te spreken en door te vragen, ontdek ik wat precies de vraag is en wat daar bij past. Mensen bij elkaar brengen, die samen tot mooie resultaten kunnen komen, dat vind ik mooi! Ik houd van mensen, van het vak en zoek altijd naar plezier in het werk. En dat is precies wat ik iedereen gun. De persoonlijke aanpak van Bureau voor Overheidscommunicatie spreekt me dan ook heel erg aan, gecombineerd met de kennis van overheidscommunicatie. Want dat blijft gewoon een boeiend vak!

Nadia Nieuwenhuijs

Recruiter

Sinds januari 2015 werk ik bij Bureau voor Overheidscommunicatie. Ik heb veel plezier in het recruitmentproces. Voor mij gaat dit verder dan de juiste kandidaat op de juiste opdracht matchen. Oprechte aandacht voor de kandidaat speelt daarin een grote rol. Door de korte lijntjes, de tijd en belangstelling voor de kandidaat past dit werk goed bij mij. Regelmatig krijg ik terug van anderen dat ik zie wat nodig is voor het gevraagd wordt, dat ik betrokken en toegankelijk ben. Ik word oprecht blij als ik iets voor een ander kan betekenen.

Liesbeth Rector

Recruiter

Ik ben geïntrigeerd door mensen en processen. Wil deze verbinden en een extra kwaliteit meegeven. Waardevol maken. Mijn werk- en levenservaring en een niet te stuiten nieuwsgierigheid hebben dit alleen maar versterkt. Daarbij haal ik graag het beste uit mensen. Wil ze sterken in hun kwaliteiten en laten excelleren. “Wie ben jij? Waar ben je goed in? Wat wil je?” Zomaar een paar vragen die ik stel als ik met nieuwe kandidaten kennismaak. Want een mens is zoveel meer dan zijn cv. De juiste mens op de juiste plek, daar word ik blij van! Bij Bureau voor Overheidscommunicatie maken we tijd voor mensen, omdat we geloven in het ‘kapitaal’ dat een goede ontmoeting kan voortbrengen: wederzijds investeren in een betere toekomst. Mijn ervaring als communicatieadviseur, bedrijfskundige en trainer/coach geven me hiertoe de juiste tools.

José van Brakel

Secretarieel en administratief medewerkster

Sinds augustus 2017 zet ik bij Bureau voor Overheidscommunicatie mijn administratieve en secretariële vaardigheden in voor de ondersteuning van het kleine, hardwerkende en gezellige team. Ik doe dat graag en liefst met een portie humor. Persoonlijke betrokkenheid, maatschappelijk bewustzijn en verantwoordelijkheidsgevoel zijn voor mij kernwaarden. Bij Bureau voor Overheidscommunicatie vind ik deze waarden terug in de manier van werken en in de omgang met mensen.

Copyright 2018 Bureau voor Overheidscommunicatie